שולחן פינת אוכל – ככה בוחרים את זה נכון

אחד מהרגעים היותר מאושרים בחיים זה הרגע בו אפשר לשבת סביב השולחן ולאכול יחד- זה הרבה מעבר לאכילה. אם פעם היה נהוג רק לשבת, לאכול ולקום שהרי היום הפכה פינת האוכל לנקודת המפגש שחשוב ורצוי לתת בה מחשבה שהיא מעבר למראה או עיצוב. אז איך בוחרים מערכת ישיבה שתעביר לכם את ארוחת הערב או הצהריים על הצד הטוב ביותר? כל המידע כאן שיעזור לכם לקנות את זה נכון. 

איך בוחרים שולחן פינת אוכל

כפי שהבנתם, פינת האוכל הינה מעל לכל, ולצד הכיסאות הנוחות, לא פחות חשוב לבחור שולחן פינת אוכל
"שיעשה את העבודה". אז איך בוחרים? הדבר הראשון הוא למדוד את השטח ואת החלל הפתוח ורק אחר כך להחליט. הטעות הנפוצה היא לראות מה שיש לאחרים ולחשוב כי זה מתאים לכם ואז להגיע לזמן האמת ולגלות כי השולחן החדש לא רק שלא נוח אלא גם לא מתאים לעיצוב הכללי ונותן תחושה דחוסה מדי בבית הקטן שלכם. מה לעשות? לדעת בדיוק את המידות של הבית, לצורך העניין אם זה בית קטן, רצוי מאוד לבחור שולחן קטן פינתי כך שבעת ארוחת הערב ייפתח ויתאים את עצמו לכמות הסועדים ובסיום הארוחה לא יתפוס יותר מדי מקום. מאידך, אם יש לכם פינה גדולה וריקה בבית הגדול, אין ספק כי תוכלו לבחור שולחן גדול שיכול להישאר פתוח ולהוות נקודת עיצוב שתשתלב נכון עם כל שאר רהיטי הבית. 

טיפים לבחירת שולחן פינת אוכל 

דברים נוספים אשר יידרשו מכם בעת בחירת שולחנות לאכול זה עניין הצבע, חומר הגלם וכן השילובים. כמו כן, חשוב ואף רצוי לבחור שולחן שלא יצריך מכם תחזוקה קשה או מורכבת מדי ובסופו של דבר ישמש אתכם ויישאר אתכם כמה שיותר זמן ללא פגע ובעיקר עם יכולת להתמזג עם כל השאר. 

מחפשים שולחן פינת אוכל מושלם? לאחר בחירת חומרי הגלם, הצבע, האיכות והתפוסה המתאימה בבית, אפשר להתקדם ולעשות את הבחירה הנכונה לצד התקציב שקבעתם לעצמכם מראש.