שולחן פינת אוכל עגול – איך בוחרים ?

מחפשים שולחן לפינת האוכל או אפילו שולחן דקורטיבי שישתלב היטב עם הסלון ולעת מצוא ייפתח בכל מקום גם לצרכי אירוח והסעדה? אם בעבר היה השולחן מטרה לבחירה רק בגין המטבח, שהרי היום יש לו מגוון של שימושים שעליהם חשוב לנו לדבר ואף להזכיר את השימושים הקטנים שידרשו מכם שולחן קטן או לחילופין, שימושים נרחבים יותר שידרשו מכם הרבה יותר, אז איך בוחרים?  זו בהחלט שאלה ששווה לדון עליה כאן במאמר שלפניכם. 

טיפים לבחירת שולחן עגול לכל מטרה

אם אתם מחפשים שולחן עגול שישמש גם לאירוח, גם לעיצוב המושלם והחסר ובו זמנית גם לארח משפחה וחברים, הגיע הזמן לחשוב על התכנון המקדים. מה באמת מתאים ולא רק בהיבט של הצבעים? איך יושבים על השולחן בצורה נוחה וקלה יותר? אז לפני הכול חשוב לבחור את מטרת השימוש, לפי זה ממשיכים ובוחרים את השולחן המתאים בין אם זו מטרה יומיומית ובין אם מדובר במטרות אירוח. כמו כן חשוב מאוד לברור את הנוחות, אחרי הכול כמה שהשולחן יהיה יפה ומושלם, זה לא יענה על הציפיות בסופו של דבר, לא חבל? בין היתר יש לבדוק את מרווח הישיבה שהוא לפחות 50 ס"מ ואף קצת יותר. דבר נוסף ואחרון מדבר גם על הזזת השולחן, האם קל להניע אותו שרוצים לנקות מתחתיו או לצדו? נוחות, זה אכן הכלל העיקרי כאן. 

עד כמה השולחן שלכם חזק? 

בעת בחירת שולחן פינת אוכל עגול חשוב לקחת בחשבון את כמות הסועדים, כמו כל שאר השולחנות גם כאן חשוב להבין את המטרה. האם ניתן לפתוח אותו בקלות מבלי להזיז אותו? האם הוא יישאר שלם או חלילה יתפרק? בכדי לשמור ולשמר את השימוש שלכם בשולחן בחרו ציפוי חזק דיה שישמור על עמידות השולחן לטווח הארוך. כמו כן וודאו כי החומר ממנו עשוי השולחן מוגן מפני שריטות והוא מציג ציפוי שלא ידרוש מכם לתחזק אותו לעיתים תכופות יותר והכי חשוב? האחריות שתקבלו ממקום הקנייה – זה בהחלט שווה את כל החוויה.